9,2
873 beoordelingen
Ons_bedrijf__1140x254.jpg

Welkom bij Oto Nijkerk B.V.

Oto Nijkerk, al 25 jaar uw vertrouwde dealer

Welkom bij Oto Nijkerk, uw toyota dealer voor de regio Nijkerk en omliggende gemeenten (Barneveld, Putten, Zeewolde, Ermelo, Harderwijk en Nunspeet).

Een hecht, klantvriendelijk en servicegericht team staat voor u klaar om met een snelle en goede service u en uw auto mobiel te houden.

Wanneer u uw Toyota bij ons brengt voor onderhoud of reparatie bieden wij u de mogelijkheid om heerlijk te vertoeven in onze klantencorner. Onder het genot van een kopje koffie kunt u kijken naar het laatste nieuws, een krant of tijdschrift lezen of rustig werken (Oto Nijkerk biedt haar klanten gratis draadloze internettoegang).

Ondertussen zorgen wij ervoor dat u en uw auto weer snel en veilig onderweg kunnen. U kunt ook gebruik maken van een leenauto of (electrische !) leenfiets.

Terwijl u rustig rondkijkt naar de Toyota die het beste bij u past vermaken uw kinderen zich in onze speelhoek met de legotafel, een kleurplaat, tekenfilm of spelletje.

Bij Oto Nijkerk plaatsen wij u in het hart van ons bedrijf, want wij zijn pas tevreden als u dat bent.

Graag tot ziens bij Oto Nijkerk.